דפים

10 בדצמבר 2010

סיכום 2010 במוסיקה הישראלית

השבוע האחרון של דצמבר, הוא גם השבוע האחרון של 2010. נו, דה!
ולרגל חגיגות סוף השנה, כמו בכל תחנת רדיו/ חברת חדשות/ עיתון/ בלוג/ אתר אחר וכו' צריך לסכם שנה.
וכך, גם אני צריכה לסכם את השנה במוסיקה הישראלית בקוצב ישראלי ברדיו הבינתחומי 106.4fm.
אני באופן אישי שונאת את השבוע הזה, ראבק! תשארו מעודכנים, טוב? זה מזה מלא מלא עבודה לעשות סיכום שנה.
מה עוד, שזה גם ככה שבוע עמוס פרויקטים וכמובן שהיומולדת שלי גם חלה בשבוע שלאחר מכן ואני צריכה לצאת בכל יום החודש כדי להכין את הכבד לערב המיוחל.

בבקשה, תכתבו לי תגובה פה למטה. כן, כן, ממש כאן, ותציינו איזה אלבום או אמן או להקה או שיר ישראלי עשו לכם את השנה. זה יכול להיות של להקה ישראלית ששרה באנגלית, עברית, ערבית, רוסית, אמהרית ואפילו בטג'קסטנית (נגיד).

המגיבים שבחירותיהם יכנסו לסיכום יזכו לפוסט נרגש בעמוד הפייסבוק שלי ובטוויטר ואחד מהמשתפים יזכה לבוא איתי להופעה (תקבע בהמשך) של אמן ישראלי מבטיח!

אפשר להכניס את הבחירות שלכם עד ה-22/12/10.

סוף שבוע לא רגוע לכולכם!!!!

5 תגובות:

  1. מלא. אבל מלא עשו לי את השנה. אהבתי את עינב ג'קסון כהן, את אונילי והדברים שהיא עושה, מונוטוק היו בסדר, וגם ירונה כספי, ודניאלה ספקטור, אפרת גוש הוציאה אלבום יפה, והונאת האמרגן, ואיתמר רוטשילד, וכמובן האלבום של ערן צור, וגבע אלון, וכל החתיכים. יש מלא. ואני בטוח שלא אמרתי הכל. בגלל זה אני אף פעם לא מסכם.

    השבמחק
  2. תמיד קשה לסכם. הייתה שנה מעולה למוסיקה הישראלית ולמזרחית בפרט. כדי להישאר ניטרלי אני מבטיח לכלול דברים שאני אוהב וגם כאלו שאני לא (אבל מעריך ברמה זו או אחרת) ודברים שאני לא שומע אבל האיכות נודפת מהם: 1. איטליז - מיצים יצירתיים וכישרוניים. שלמות בביצוע
    2. יעל דקלבאום - תקליט מעולה הופעה בברבי שהמיסה אותי ופופ נעלמה הנסיכה היפה
    3. שרון הולצמן - אין מה לעשות הוא מוכשר הוא כותב המנונים וחייבים להעריך את זה גם אם לא מסמפטים את האישיות התקשורתית שלו
    4. ענ"כ - עינב ג'קסון כהן, גרמה לי להזיל דמעה כששמעתי אותה לראשונה עם ניתוח לב פתוח. כמה רגישות יש בבחורה אחת ופסנתר.
    5. איזבו - פריק איט, לעוס וגרוס ומוכן לאכילה מבית היוצר של שם טוב את הדק את מנצור את יונתן. טייסטי
    6. משה פרץ/אייל גולן - הילד יודע לשיר. אין מה לעשות והמבוגר יודע לתת הפקה ובראש. אי אפשר להתעלם מההצלחה גם אם היא גורמת לך כמעט לשנוא מוסיקה.
    7. קרולינה – הפאן-קית המגניבה שכל מה שקורה לה מגיע לה. משמחת מפוצצת מזיזה לי את התחת. רוצה להיות בפמליה שלה למרות שנראה לי שבופים זה תנאי ראשוני לכניסה ואני לא מעשן
    8. כוכב נולד העונה האחרונה – שפתאום החזיר את השירים שאני אוהב עם דיאנה ואוהד שרגאי, כבוד לערן צור החדש ולנערת הרוק החדשה.
    9. בציר 76 - כמה פשוט ככה יפה. מן פולק קצבי נטול יבבות דילניות ומעניין מספיק כי לשרוד הצלחה בגלגל"צ.
    10. אפשרת גוש – תמיד מפתיעה תמיד שחקנית תמיד עושה חשק להיות לידה. הלוואי ותצליח לשכנע את עופר מאירי לעשות עוד מטרופולין משובח כמו הראשון ביחד איתה.

    גם לי יש להקה קוראים לה קאזו והייתי מת להיות בתכנית שלך קרן. אולד סקול כזה טוב.

    חן ירמיצקי

    השבמחק
  3. זה לא קל כמו שחושבים, אבל באמת יש שיר שלא הפסיק להתנגן לי בראש במשך הרבה זמן, זמר שאי אפשר שלא לאהוב ולהקה שאני פשוט מעריצה.
    קבלי אותם..
    1. אפרת גוש - אהבה
    2. אברהם טל (עם דגש על השיר 'מחוזקים לעולם', אבל בכלליות אני מתה עליו!)
    3. Madboojah Project

    השבמחק
  4. נחשפתי השנה בפעם הראשונה לגבע אלון, כשחברים הכריחו אותי לבוא איתם להופעה אקוסטית שלו ומאז אני מאוהבת! במיוחד את האלבוד get closer

    השבמחק
  5. קוואמי והחלבות - מגניבים מתמיד. וקוואמי.
    השנה גם למדתי להעריך את אפרת גוש כיוצרת וזמרת
    אבל מקום ראשון אצלי - אורן ברזילי המהפנט
    שבניגוד לרבים וטובים התבגר בצורה מעוררת השראה

    ורוני דלומי בשירה "כך או כך"
    או "קח או קח"

    השבמחק