דפים

19 באוקטובר 2010

מדיה חברתית ושיווק באינטרנט- הסדנא!

אז....
בעקבות עומס בלתי אפרי כמעט לא כתבתי כאן כשלושה שבועות.
הרעיון המקורי כשפתחתי את הבלוג הזה היה לפרסם סוג של וידאו בלוג, שבו אני אשאל אנשים (מומחים יותר או פחות) על מגוון נושאים.
הרעיון לא נגנז, אבל לעת עתה ניתן לומר ללא צל של ספק שהוא נדחה לזמן בלתי מוגבל.
השבוע, התחלתי סדנה בלימודים (עיינו בכותרת הפוסט), שחלק מדרישותיה הן להעלות סרטון באורך דקה פעם בשבוע ליו-טיוב של הקורס. אז אני העליתי אותו ליו-טיוב של misskauf.
ולמרות שאני לא מתכננת להפיץ אותם בטוויטר והפייסבוק שלי לעת עתה, החלטתי לחלוק אותם כאן.
בוסריים, סרטונים שצולמו על רגל אחת בשלוש דקות. אבל זו התחלה.
ועוד נראה, יכול להיות שהקורס יחזיר אותי לתכנית המקורית של misskauf.
יאללה, קבלו סרטונים. סוף סוף תשמעו איך אני מדברת... (נערך החוצה היום- 31/1/2011. אתם מכירים אותי..)


תענוג. עד הפוסט הבא.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה